Toms, kurioms rimtai rūpi fitnesas

Europos “Fitness” čempionato, vykusio Italijoje, antrosios vietos laimėtoja Zora Czoborova iš Slovakijos dalijasi savo mintimis apie tai, kaip atsikratyti nereikalingų svorio kilogramų. Beje, jai pačiai pavyko numesti 11 kg antsvorio. Pataria lieknėjimo procesą padalyti į tris etapus:

I. etapas – LIEKNĖJIMAS

Tikslas: Atsikratyti 50-70 procentų antsvorio.

Treniruotė: Triskart per savaitę grynai aerobinės treniruotės po l val., per kitas dienas – po 15-20 min. Pratimai su treniruokliais ar svarmenimis netikslingi, nes jie nėra pakankamai efektyvūs naikinant riebalinį audinį. Raumenų formų po riebaliniu audiniu nesimato, o tai veikia nepalankiai.

Dieta: Palyginti griežta. Pavyzdys: pusryčiai – drybsniai be cukraus ir daržovių sultys; 10 vai. – stiklinė sulčių; pietūs – balta mėsa, žalumynai; pavakariai – apelsinas; vakarienė (iki 18 val.) – makaronai neriebiame padaže ir žalumynai.

II. etapas FIGŪROS FORMAVIMAS

Tikslas: Panaikinti likusį antsvorį.

Treniruotė: Aerobinės ir treniruotės su svoriais (santykis 3:2).

Dieta: Nebe tokia griežta. Pavyzdys: pusryčiai – drybsniai su medumi; 10 vai. – daržovės; pietūs – liesa jautiena, ryžiai arba bulvės, žalumynai, pavakariai – žalumynai ir, jei reikia, truputis saldumynų; vakarienė – makaronai arba neriebi pica, žalumynai.

III. etapas – FIGŪROS IŠLAIKYMAS IR TOBULINIMAS

Tikslas: Palaikyti pasiektą riebalinio audinio santykį ir tobulas figūros linijas.

Treniruotė: Pagal norą kaitalioti aerobinę treniruotę treniruotėmis su svarsčiais, bet niekada visiškai neatsisakyti aerobinės treniruotės.

Dieta: Iš esmės ta pati, kaip ir antrajame etape. Daugiau valgyti gerų produktų, užtikrinant energetinį balansą

Parašykite komentarą