Vieno svarmens trauka pasilenkus

Pagrindinis krūvis tenka plačiausiųjų nugaros raumenų apatinei daliai. Papildomai apkraunami vidurinė nugaros raumenų dalis, dvigalviai žastų raumenys.

Atlikimo technika. Pasilenkite ir paimkite svarmenį neutraliai, o kita ranka atsiremkite į suolelį. Kojos turi būti šiek tiek sulenktos per kelius, o nugara šiek tiek išlenkta. Traukite alkūnę pagal kūno liniją į viršų, stengdamiesi į darbą kuo labiau įtraukti nugaros raumenis. Stenkitės pakelti alkūnę maksimaliai aukštai. Atlikdami judesį stebėkite, kad liemuo būtų stabilus. Viršutiniame taške alkūnė turi būti šiek tiek aukščiau už nugaros liniją, o petys šiek tiek pakeltas. Svarmuo nuleidžiamas į ištiestos rankos poziciją. Atlikę numatytą kartojimų skaičių darykite pratimą kita ranka. Labai svarbu, kad atliekant šį pratimą, kūnas būtų stabilus, todėl perkelkite didesnę savo svorio dalį ant rankos, kuria remiamasi į suolelį. Patarimai ir komentarai: * Kai kurie sportininkai nuleidžia svarmenį labai žemai ir taip prieš pradėdami kelti ištempia raumenį.Tai lavina ne tik raumenų masę, bet ir nugaros plotį. * Nors pratimas labai panašus į štangos traukimą pasilenkus, tačiau pagrindinis krūvis tenka skirtingiems nugaros raumenims. Dėkojame partneriui „Jėgos sporto klubui“ už nuotraukas

Parašykite komentarą