Svorio leidimas gulint (puloveris)

Puloverio pratimas gali būti atliekamas atsigulus išilgai ar skersai suolelio, įrankis gali būti štanga arba vienas svarmuo. Atlikimo technika. Atsigulama ant nugaros išilgai arba skersai suolelio, paimama štanga arba svarmuo. Rankos šiek tiek sulenkiamos, jei norima lavinti priekinį dantytąjį raumenį arba laikomos tiesiomis, jei norima plėsti krūtinės ląstą. Rankos leidžiamos atgal – žemyn iki žemutinės padėties, kuri priklauso nuo pečių juostos paslankumo ir grįžtama į pradinę padėtį. Patarimai ir komentarai: * Norint, kad pratimas būtų veiksmingas, jį reikia atlikti pečių, bet ne rankų raumenų pagalba. Jei vystoma krūtinės ląsta, bet ne priekiniai dantytieji raumenys, rankos viso judesio metu turi būti tiesios (nėra pav.). Tuo atveju krūtinės ląsta gaus tokį pat krūvį kaip ir naudojant du tris kartus didesnius svorius, bet rankoms esant sulenktomis per alkūnes. * Krūtinės ląstos padidėjimui lemiamą įtaką turi kvėpavimas ir kvėpavimo technika. Pradinėje padėtyje svoris laikomas virš krūtinės. Leidžiant jį, reikia giliai įkvėpti, apatinėje padėtyje sulaikyti kvėpavimą ir kelti. Iškvėpti, kai judesys tampa lengvas, t. y, kai svoris yra arti pradinės padėties. * Jei rankos pusiau sulenktos ir įrankio svoris didesnis, labiau lavinami priekiniai dantytieji raumenys, papildomai apkraunami didieji krūtinės raumenys, nugaros platieji bei nugaros apvalieji raumenys. * Taip pat svarbu, kad kojų ir dubens padėtis viso judesio metu nesikeistų (dubenį reikėtų laikyti kuo žemiau, jei gulima skersai suolelio. Dėkojame partneriui „Jėgos sporto klubui“ už nuotraukas

Parašykite komentarą