Sveiki ir stiprūs

Dieta SVEIKI IR STIPRŪS sudaryta remiantis pilnaverte mityba ir dideliu fiziniu aktyvumu bei atsipalaidavimu. Dieta savo sudedamuosiuose komponentuose turi daug balastinių medžiagų turinčių grūdinių produktų, daržovių ir vaisių. Šios sudėtinės dalys suteikia pastoviai sotumo jausmą, ir palaipsniui kelia cukraus lygį kraujyje. Miltiniai bei cukraus prisotinti produktai pagal galimybes vengiami. Neriebūs pieno produktai, liesa mėsa bei ankštinės daržovės padengia šios dietos baltymų kiekį.

Jūros žuvys ( lašiša, tunas, skumbrė, silkė) kurių sudėtyje yra daug Omega-3 riebiųjų rūgščių, yra pagrindinė dietos sudedamoji dalis. Labai vertingi augaliniai aliejai, riešutai, ir sėklos, kurios turi daug vertingų riebiųjų rūgščių bei riebaluose tirpstančių vitaminų taip pat yra svarbi sudedamoji dalis. Tokie produktai kaip sviestas, grietinė, dešra, sūris turėtų būti vartojami ypač retai. Ne daugiau kaip pora kartų per savaitę galimi alkoholiniai gėrimai. Pastovus fizinis aktyvumas ir sportas dar labiau sustiprina šios dietos poveikį.

Dienos raciono pvz:

Pusryčiai nr.1: ridikai, juoda duona.

Pusryčiai nr.2: žemuogių geriamas jogurtas, dribsniai

Pietūs: vištienos gabaliukas pateiktas ant brokoliu ir mango vaisiaus griežinėlių.

Pavakariai: Kivi su sausainiais

Vakarienė: Sumuštinis su rūkytos lašišos gabaliukais.

Parašykite komentarą