Štangos spaudimas sėdint ant nuožulnaus suolelio

Pagrindinis krūvis tenka krūtinės raumenų viršutinei daliai. Papildomas krūvis – deltinių raumenų priekinei daliai ir trigalviams žastų raumenims. Atlikimo technika. Suolelio kampas neturi viršyti 40-45 laipsnių. Jei suolelio kampas didės, didės ir krūvis, tenkantis deltiniams raumenims. Pratimas atliekamas analogiškai kaip ir štangos spaudimo gulint pratimas. Patarimai ir komentarai: * Suėmus štangos virbalą kiek siauriau nei pečių pločiu, pagrindinis krūvis pasiskirstys tarp krūtinės raumenų viršaus, deltinių raumenų priekinės dalies ir trigalvių žastų raumenų. Jei suėmimo plotis didės, o alkūnės bus leidžiamos į šalis – didės krūvis krūtinės raumenų viršutinei ir deltinių raumenų priekinei daliai. Trigalviai žastų raumenys bus apkraunami mažiau. * Atlikdami pratimą, kontroliuokite judesį ir apatiniame jo taške netrenkite štangos virbalu į krūtinę – išvengsite galimų traumų. * Pratimas gali būti atliekamas ir su svarmenimis (svarmenų spaudimas nuo krūtinės) (4pav ). Tai leidžia keisti delnų padėtį ir apkrauti krūtinės raumenis įvairiais kampais. Spaudžiant svarmenis suėmus pronuotai (delnai nuo savęs), labiau apkraunami krūtinės raumenys ir mažiau trigalviai žastų raumenys. Be to taip treniruojant krūtinės raumenis, jie yra ir tempiami. * Taip pat štangos spaudimo pratimas gali būti atliekamas ir gulint ant nuožulnaus suolelio žemyn galva. Pagrindinis krūvis taip atliekant pratimą, tenka apatinei didžiojo krūtinės raumens apatinei daliai, trigalviams žastų raumenims ir priekinei deltinių raumenų daliai. Jei štangą leisite link kaklo, didysis krūtinės raumuo bus dar ir tempiamas. Analogiškai raumenys apkraunami ir atliekant pratimą su svarmenimis

Parašykite komentarą