Jūs esate čia

Mirties trauka

Iškilo klausimų? Klauskite forume
Mirties traukos pratimas yra vienas labiausiai kritikuojamų jėgos pratimų. Jei pratimas atliekamas neteisingai, jis yra tikrai pavojingas stuburui. Tačiau atliekant jį teisingai, jis puikiai lavina sėdmenų, šlaunies lenkiamuosius ir apatinės nugaros dalies raumenis. Atlikimo technika. Atsistokite tiesiai priešais štangą. Pasilenkite pirmyn, sulenkite kelius tiek, kad galėtumėte suimti virbalą. Šioje padėtyje Jūsų stuburas turi būti normaliai anatomiškai išlenktas, o liemens linija turi būti 45 laipsniais aukščiau nei horizontali linija. Rankos turi būti visai ištiestos, štanga suimama šiek tiek plačiau nei pečių pločiu. Jei štangos svoris yra nedidelis, suimkite pronuotai, jei štangos svoris yra didesnis, suimkite viena ranka pronuotai, kita - supinuotai. Kelkitės iš pradinės padėties, atlikdami tiesimo judesį per dubens ir kelių sąnarius. Svoris turi būti lygiai paskirstytas abejoms kojoms. Visai ištieskite nugarą galutiniame judesio taške. Patarimai ir komentarai: * Mirties trauka yra labai panašus pratimas į pritūpimus. Dubens ir šlaunų judesys yra praktiškai tas pats. Pagrindinis skirtumas yra liemens padėtis. Atliekant mirties trauką, liemuo yra labiau pasviręs pirmyn, o svoris yra toliau nuo kūno. * Norint tesingai atlikti pratimą, reikia turėti pakankamai stiprius apatinės nugaros dalies raumenis. Nugara jokiame judesio taške neturi tapti apvalia, nes taip bus traumuojamas stuburas. Jei negalite teisingai atlikti mirties traukos, reikėtų iš pradžių sustiprinti apatinės nugaros raumenis. * Mirties trauka yra atliekama tiesiomis ir sulenktomis kojomis. Tiesiomis kojomis ji gali būti atliekama tik tada, jei jūsų lankstumas yra pakankamas ir nugaros raumenys stiprūs. Jei lankstumas yra nepakankamas, jūs turėsite sulenkti nugarą, norėdami suimti svorį pradinėje padėtyje, o kaip jau buvo minėta anksčiau, tai labai pavojinga stuburui. Traukiant svorį sulenkta nugara, ne tik ištempiami nugaros tiesiamieji raumenys, bet ištempiami ir raiščiai. Jei nugara yra apvali atliekant mirties trauką, veikiančios jėgos padvigubėja arba net patrigubėja. Todėl nepateisinami tokie mirties traukos variantai, kai sportininkai net atsistoja ant suolelio, norėdami atlikti pratimą didesne amplitude taip, kad štanga būtų nuleidžiama žemiau suolelio lygmens. Taip atliekant pratimą, į darbą įtraukti raumenys neišvysto didesnės jėgos, tik labiau apkraunami raiščiai. Norint sportuoti didesne judesio amplitude, geriau atlikti pratimą labas rytas, išlaikant nugarą tiesia.
Treniruočių kategorijos: