Jūs esate čia

Fitnesas

Faktai apie L-Carnitina

L-Carnitin (γ-Trimethylamino-β-hydroxybutyrat) - taip vadinamas Biocarrier (Transportinė medžiaga), kuri yra naudojama tam, kad ilgagrandinės riebiosios rūgštys butų naudojamos, kaip energijos šaltinis ir transportuojamos į raumenų ląsteles.

Angliavandeniai: 6 Faktai apie tai

Per daug angliavandenių storina, organizmas kaupia juos riebalų pavidalu, per mažas jų kiekis - stabdo raumenų augimą. Taigi mūsų tikslas yra išmokti- susipažinti ir suprasti kaip kiekvieno iš mūsų organizmas naudoja, ir pasisavina angliavandenius, ir šitomis savybės naudotis.

Teisingas mitybos priedų vartojimas

Teisingas mitybos priedų vartojimas gali padėti jums įgyvendinti tris esminius kultūrizmo uždavinius: padidinti anabolinę būseną ir treniruotės krūvius bei sumažinti atsigavimo laiką.

Lecitinas

Lecitino yra kiekvienoje gyvoje ląstelėje. Jis mažina lipidų oksidaciją, apsaugo organizmą nuo aterosklerozės atsiradimo. Tai natūralus emulgatorius, saugantis organizmą nuo nutukimo, mažinantis riebalų kaupimąsi organizme.

Omega-3

Omega-3 polinesočiosios riebalų rūgštys padeda palaikyti normalią širdies veiklą, sumažina insulto tikimybę. Taip pat Mažina cholesterolio kiekį kraujyje, saugo kraujagyslių sieneles nuo aterosklerotinių plokštelių susidarymo. Kraujagyslės tampa elastingesnės, mažėja kraujospūdis, skystėja kraujas, mažėja “blogojo” cholesterolio kiekis kraujyje.

Maca ir Tribulus Terrestris

Šiuo metu yra plačiai naudojami šie naturalūs hormonų skatintojai ir seponinų šaltiniai: Natūralus testosterono stimuliantas- Tribulus Terrestris bei
Maca (augalas Lepidium meyenii Wa). Šiek tiek plačiau apie kiekvieną iš jų:

Išrugų proteinas-Whey


Yra keletas sirtingų proteino rūšių. Proteino pavadinimas atspindi, koks yra jo šaltinis.

Sojos Proteinas

Pats pavadinimas atspindi, kad šis proteinas yra pagamintas iš sojos pupelių. Sojų proteinas yra mažiau vertinamas nei išrūgų proteinas, nes pastarasis geriau išmaišomas, yra skanesnis bei vertingesnis daugeliu aspektų.

Nepaisant to, sojų proteinas turi labai mažai riebalų ir pieno cukraus (laktozės). Taip pat tyrimai parodė, kad šis proteinas padeda sumažinti ne tik cholesterolio kiekį, bet ir riziką susirgti širdies ligomis.

Kreatino monohidratas ir kitos Creatino formos


Kreatinas yra vienas populiariausiu iš vartojamų maisto papildų sportininkų tarpe ir tai ne be reikalo: Jo pagalba praktiškai visi per trumpą laiką pasiekia puikius rezultatus jėgos treniruotėse bei raumens masės auginime ir tai jau seniai yra moksliškai įrodyta. Tačiau siekdamos gerinti pardavimų statistiką firmos naudoja marketingo strategiją gamindamos tokius produktus, kaip skysto Creatino gaminiai, vandenyje tirpstantys mišiniai, tabletės, ir įvairios "Matrixos".

Dalinai pakeičiamos amino rūgštys


Argininas-gali padidinti insulino, gliukogeną bei augimo hormonų išsiskyrimą, padeda traumų rebilitacijai, formuotis fibriliniui baltymui ir stimuliuoja imuninę sistemą, kreatino prototipas, padidina spermatogenezę.

Cysteinas-Pašalina nuodingus chemilkalus kartu su L-aspartico rugštimi ir L-citrulinu, padeda užkirsti alkoholio bei rūkymo žalą, stimuliuoja baltųjų kraujo kūnelius.