Jūs esate čia

Fitnesas

Faktai apie L-Carnitina

L-Carnitin (γ-Trimethylamino-β-hydroxybutyrat) - taip vadinamas Biocarrier (Transportinė medžiaga), kuri yra naudojama tam, kad ilgagrandinės riebiosios rūgštys butų naudojamos, kaip energijos šaltinis ir transportuojamos į raumenų ląsteles.

Angliavandeniai: 6 Faktai apie tai

Per daug angliavandenių storina, organizmas kaupia juos riebalų pavidalu, per mažas jų kiekis - stabdo raumenų augimą. Taigi mūsų tikslas yra išmokti- susipažinti ir suprasti kaip kiekvieno iš mūsų organizmas naudoja, ir pasisavina angliavandenius, ir šitomis savybės naudotis.

Teisingas mitybos priedų vartojimas

Teisingas mitybos priedų vartojimas gali padėti jums įgyvendinti tris esminius kultūrizmo uždavinius: padidinti anabolinę būseną ir treniruotės krūvius bei sumažinti atsigavimo laiką.

Selenas

Seleno trūkumas organizme ne tik padidina riziką susirgti onkologinėmis ligomis - dėl šio mikroelemento stokos gali išsivystyti mažakraujystė, raumenų distrofija bei širdies raumens susilpnėjimas, žmonės dažniau serga vėžiu, ypatingai plaučių ir prostatos. Selenas yra būtinas nervų sistemai, skydliaukės veiklai .

Lecitinas

Lecitino yra kiekvienoje gyvoje ląstelėje. Jis mažina lipidų oksidaciją, apsaugo organizmą nuo aterosklerozės atsiradimo. Tai natūralus emulgatorius, saugantis organizmą nuo nutukimo, mažinantis riebalų kaupimąsi organizme.

Omega-3

Omega-3 polinesočiosios riebalų rūgštys padeda palaikyti normalią širdies veiklą, sumažina insulto tikimybę. Taip pat Mažina cholesterolio kiekį kraujyje, saugo kraujagyslių sieneles nuo aterosklerotinių plokštelių susidarymo. Kraujagyslės tampa elastingesnės, mažėja kraujospūdis, skystėja kraujas, mažėja “blogojo” cholesterolio kiekis kraujyje.

Kiti mineralai

Siera: įeina į vitaminų bei amino rugščių sudėtį.Svarbiausi šaltiniai: mėsa, žuvis, pieno produktai, paukštiena. Manganas: aktyvuoja fermentus, išvalo kepenis nuo žalingų dalelių.Svarbiausi šaltiniai: Juoda duona, soja, bulvės, inkstai, bananai.RPN: 2-10mg

Fosforas

Funkcijos: Yra svarbus maisto medžiagų pasisavinimui ir apykaitai, dalyvauja baltymų sintezėje, energijos gamyboje ir apykaitoje, padeda perduoti genetinę informaciją, reikalingas smegenų, kepenų, inkstų biocheminiams procesams, dalyvauja medžiagų apykaitoje, svarbus reprodukciniuose procesuose perduodant įgimtas savybes, palaiko pastovią audinių ir organizmo skysčių sudėtį.

Magnis

Funkcijos: magnis – antras po kalio ląsteliu katijonas. Suaugusio žmogaus organizme yra apie 20-28 g magnio. 50-60 proc. šio kiekio yra kauluose, 26 proc. raumenyse, likę 14 proc.- kituose audiniuose ir apie 1 proc. ekstraląsteliniame skystyje.

Kalis

Funkcijos: kalis sudaro apie 5 proc. visų organizme esančių mineralų kiekio. Pagrindinis intraląstelinis katijonas. Kalis būtinas nervų ir raumenų veiklai, dalyvauja reguliuojant organizmo skysčių osmosinį slėgį, rūgščių ir šarmų balansą, ląstelių sienelių pralaidumą. Reikalingas angliavandenių ir baltymų apykaitai.