Jūs esate čia

Dieta

Puodelis sveikatos

Kava ne tik nekenkia sveikatai, kaip mano daugelis žmonių, bet ir gali būti naudinga, jei geriate jos ne per daug. Gerų žinių kavos mėgėjams buvo pateikta Pasaulinėje kavos konferencijoje, vykusioje Londone. Apie tai, kodėl nereikia bijoti išgerti puodelio kavos, aiškino Jungtinių Valstijų Vanderbilto medicinos universiteto psichiatrijos ir farmakologijos profesorius Peteris Martinas.

Arbata

Arbatos tėvyne laikoma Kinija. Daugiausiai arbatos augina ir gamina Indija, Šri Lanka, Kinija, Gruzija, Azerbaidžanas. Iš Kinijos arbata IX a. pateko į Japoniją ir Korėją, o XVIa. – iš Portugalijos į Vakarų Europą. Į Lietuvą ji buvo atvežta XVIII a. Iš Rusijos.

Maisto produktai, jų derinimas

Kaip derinti maisto produktus "Daugiau kaip 50 metų, sugaištų sveikų ir ligonių, silpnų ir stiprių, senų ir jaunų mitybos klausimų sprendimui, parodė, kad, pradėjus taisyklingai maitintis, sparčiai gerėja sveikata, nes tokiu būdu palengvinama virškinimo organų veikla".(H.Šeltonas "Taisyklingas maisto produktų derinimas")

Moterys treniruojasi neteisingai

Tai galima stebėti turbūt be išimties visuose Lietuvos sporto klubuose.Vyrai treniruojasi fitneso klubuose su treniruokliais, ir hanteliais, štangomis, moterys tuo metu didžiausią laiko dalį praleidžia ant „steperio“ arba panašių treniruoklių, aeoribikoje ir/ arba darydamos įprastą šlaunų-pilvo-sėdmenų treniruotę

Šiuolaikinis sveikatingumo centras-kaip pasirinkti ?

Šiandieninis gyvenimo tempas vis greitėja, tačiau daugelio žmonių fizinis aktyvumas priešingai - mažėja. Tad šiuolaikinis žmogus labai aiškiai jaučia judėjimo stygių. Tai pastebėti labai paprasta: jeigu per mažai judame, jaučiamės blogiau. Taip pat išduoda ir sunkėjantis bei forma, prarandantis kūnas.

Jėgų atstatymas-kaip tai padaryti ?

Visi žinome, jog norėdami ilgiau išlikti jauni, žvalūs bei darbingi, turime pašalinti iš savo gyvenimo vieną svarbiausių rizikos veiksnių - hipodinamiją. Todėl stadionų bei parkų takeliuose, sporto klubuose vis dažniau sutinkame įvairaus amžiaus žmonių treniruočių kostiumais. Jiems ir skiriami šie patarimai.

Mitai ir faktai apie liesėjimą ir mitybą

“Bado” dietos laikinai padeda numesti svorį. “Bado” dietos nėra efektyviausias būdas liesėti ir išlaikyti pasiektą rezultatą. Tokios dietos žada greitą svorio kritimą arba siūlo atsisakyti tam tikrų maisto produktų, kad atsikratytumėte nereikalingų kilogramų.

Nutukimą gydys specialistai

Kompiuterio sudaryta programa padeda atsikratyti antsvorio. Nutukimas - tai ne tik estetinė problema. Tai yra liga, įtraukta į Pasaulio sveikatos organizacijos sudarytą ligų klasifikaciją. Iki šiol Lietuvoje dažniausiai būdavo gydomos tik pavojingos ligos, galėjusios atsirasti dėl didelio antsvorio. Kompleksinis, individualus ir ilgalaikis nutukimo gydymas nebuvo taikomas.

Klastingos dietos

Atsargiai klastingos dietos. Ir vėl radote naują dietą, žadančią fantastišką suliesėjimą? Neskubėkit! Visų prima atkreipkite dėmesį į 10 vertingų patarimų kaip nepatekti į blogų dietų pinkles: 1. Iki 25-erių metų nesilaikyk dietų, kurios siūlo per dieną suvaitoti mažiau nei 1500 kcal.

Miegaliai lieknėja greičiau

Kanados Laval universiteto Kuebeke ( Quebec) mokslininkai neseniai tyrinėdami miego ir svorio santykį nustatė, kad mūsų svoris labai stipriai yra įtakojamas mūsų miego ritmo ir kiekio. Remiantis mokslininkų atliktais tyrimais galima daryti išvadą, kad vaikai kurie miega mažai turi 3,5 karto didesnė riziką susidurti su viršsvorio problema.