Septynios šventos taisyklės, kurių neturėtum laužyti, norėdamas užsiauginti masės

1. Valgyk mažiausiai penkis kartus per dieną, kas dvi-tris valandas. Tu turi išlaikyti savo sistemą prisotintą amino rūgštimis ir glikogenu iš proteino bei tinkamu angliavandenių kiekiu, jei nori pastūmėti raumens augimą į aukštesnius lygius. Tu negali žinoti, kada tavo kūnui prireiks šių vertingų maistinių medžiagų. Dar daugiau, nevalgymas kas kelias valandas gali sukelti badavimo mechanizmo veikimą, kuris duos ženklą kūnui pradėti naudoti savo paties raumens audinį.

2. Koncentruok savo programą į didesnius judesius, kaip pritūpimai ir spaudimai. Turėtum dėti maksimalias pastangas į treniruotės veiksmingumą, ar mankštinti kiek įmanoma daugiau raumenų grupių su kiek įmanoma mažesnėmis serijomis. Pavyzdžiui darant pritūpimus, treniruoji ne tik keturgalvį, bet ir žemesnę nugaros dalį ir sėdmenis, taigi tiesioginis krūvis šiems pagalbiniams raumenims turi būti minimalus. Po treniruotės pagrindinis raumuo galės geriau atsistatyti ir tai įtakos jo augimą.

3. Nedaryk daugiau nei 30 serijų per, bet kokią treniruotę, ir mažiau yra dažniausiai geriau. Persitreniravimas yra pagrindinė priežastis, dėl ko dauguma kultūristų negali užsiauginti svorio.

4. Nesitreniruok daugiau nei dvi dienas iš eilės. Tavo raumenys nėra pagrindinis dalykas, kuris turi atsigauti po sunkios treniruotės; visai nervų sistemai reikia pailsėti taip pat.

5. Išgerk proteino iš karto po treniruotės. Tyrimai parodo, kad pakeltas insulino lygis, iš kart po intensyvios treniruotės, skatina proteino sintezę, kuri skatina greitesnį augimą.

6. Padaryk pertrauką po keturių-šešių savaičių intensyvaus treniravimosi. Arba pasiimk laisvą savaitę arba sumažink intensyvumą dviem savaitėms. Tai leis tau visiškai atsigauti ir daugelyje atvejų, paskatins naują augimo spurtą.

7. Kontroliuok savo save. Stenkis išlaikyti save ramų, kad ir kokia diena bebūtų. Per didelis susijaudinimas gali sukelti stresą ir pernelyg didelį energijos netekimą, kurią tavo kūnas galėtų panaudoti raumenų augimui.

Parašykite komentarą