Rankų su svarmenimis leidimas į šalis gulint

Pagrindinis krūvis tenka krūtinės raumenų išorinei ir apatinei daliai. Šiek tiek apkraunami deltiniai ir rankų raumenys. Atlikimo technika. Pratimas dažniausiai atliekamas šiek tiek sulenktomis per alkūnes rankomis. Tai padeda atlikti pratimą su didesniu pasipriešinimu nei tada, kai rankos tiesios. Atsigulama ant suolelio, rankos su svarmenimis pakeliamos taip, kad jos būtų vienoje vertikalioje linijoje su pečiais visai ištiestos (6 pav.). Svarmenys laikomi neutraliai suėmus (delnai nukreipti vienas į kitą). Rankos su svarmenimis leidžiamos kiek galima žemyn ir į šalis, tuo pat metu lenkiant jas per alkūnės sąnarį. Apatiniame taške rankos nuleidžiamos žemiau nugaros linijos. Patarimai ir komentarai: * Atliekant pratimą kiek sulenktomis per alkūnes rankomis didžioji krūvio dalis tenka krūtinės raumenų apatinei ir išorinei dalims. * Atliekant pratimą tiesiomis rankomis, negalima naudoti didelio pasipriešinimo. Jei pasirenkamas per didelis apkrovimas, rizikuojama pažeisti pečių sąnarius. * Pratimas gerai izoliuoja didžiuosius krūtinės raumenis ir gerina lankstumą. * Pratimas gali būti atliekamas sėdint ant nuožulnaus suolelio. Kuo statesnis suolelio kampas, tuo labiau bus apkraunama viršutinė išorinė krūtinės raumenų dalis ir atvirkščiai

Parašykite komentarą