Pratimai, naudojantis treniruokliais su lynu

Pratimai gali būti atliekami viena ar abiem rankomis, naudojant įvairias rankenas. Vienas iš tokių pratimų yra rankų suvedimai, traukiant du lubų lynus (9 pav.)

Atlikimo technika.

Atsistokite tiesiai, šiek tiek palinkite pirmyn, suimkite rankenas, o rankas šiek tiek prilenkite per alkūnes. Traukite lynus vieną prie kito, išlaikydami tą patį kampą per alkūnės sąnarį. Pasiekę galutinį judesio tašką, kartokite pratimą.

Patarimai ir komentarai:

* Pratimai su lynais yra efektyvūs todėl, kad juos atliekant išlaikomas nuolatinis raumens įtempimas, be to atliekant judesį, galima kryžiuoti rankas, lavinant vidinę didžiųjų krūtinės raumenų dalį. Be to pratimus galima atlikti tiek viena, tiek abejomis rankomis.

* Pratimas gali būti atliekamas taip, kad judesio pabaigoje rankos būtų kryžiuojamos. Šiuo atveju judesio pabaigoje labiausiai apkraunama viršutinė didžiojo krūtinės raumens dalis.

* Taip pat pratimas gali būti atliekamas ir gulint ant suolelio (analogiškai kaip ir svarmenų leidimas į šalis gulint).

Parašykite komentarą