Pėdų kėlimas sėdint

Pagrindinis krūvis tenka blauzdos priekinės dalies raumenims. Atlikimo technika: Atsisėskite ant suolelio ir atremkite vienos kojos kulną į paaukštinimą, kuris leistų pakelti pėdą maksimaliai aukštai ir nulesti ją maksimaliai žemai. Padėkite svarmenį ar kitą svorį ant pėdos pirštų ir kelkite bei leiskite pėdą. Keldami pėdą aukštyn, iškvėpkite. Galite pratimą atlikti su specialiai tam pritaikyta įranga arba treniruokliu. Tačiau treniruokliai šiai blauzdos daliai yra labai reti. Galima naudoti specialų geležinį batą arba taip vadinamą pakinktą, pritvirtintą pėdos apačioje. Patarimai ir komentarai: * Kultūristai ir kitų sporto šakų atstovai šią blauzdos dalį treniruoja retai. Tai aiškinama tuo, kad visi šie raumenys yra labai smulkūs ir, be to, beveik nėra apkraunami kasdieninėje veikloje ir sportuojant. Tačiau jie neturėtų būti pamirštami. * Kadangi atliekant judesį pakelti pėdų į viršų virš horizontalios linijos labai daug neįmanoma, todėl pasistenkite nuleisti pėdas kaip galima žemiau. Priekiniai blauzdos raumenys yra žymiai silpnesni už užpakalinius, todėl ir nedidelis pasipriešinimas sukelia gerą treniravimo efektą.

Parašykite komentarą