Pečių kėlimas rankose laikant svarmenis

Atliekant pratimą, labiausiai apkraunami viršutinės trapecijos dalies, keliamojo mentės ir rombiniai raumenys. Atlikimo technika. Atsistokite tiesiai, rankose laikykite svarmenis. Kelkite pečius kiek galima aukščiau. Keldami, laikykite rankas tiesiai vertikaliai, o pečius spauskite atgal. Tęskite judesį, kol pečiai pakils virš horizontalios linijos, o kaklas pasislėps tarp pečių. Laikykite galvą tiesiai ir grįžkite į pradinę padėtį. Patarimai ir komentarai. * Viso judesio metu laikykite galvą tiesiai, o žvilgsnį nukreipkite pirmyn. * Trapecinis raumuo yra stiprus ir gali įveikti didelį pasipriešinimą, todėl nesuklyskite pasirinkdami svarmenų svorį. Svarbu atlikti judesį visa amplitude. Per didelis svoris per daug ištemps rankas žemyn judesio pradžioje, todėl taps neįmanoma perkelti pečius virš horizontalios linijos. * Spauskite pečius kiek įmanome atgal viso judesio metu. Taip pat galite atlikti sukamąjį judesį, keldami pečius.

Parašykite komentarą