Miegaliai lieknėja greičiau

Kanados Laval universiteto Kuebeke ( Quebec) mokslininkai neseniai tyrinėdami miego ir svorio santykį nustatė, kad mūsų svoris labai stipriai yra įtakojamas mūsų miego ritmo ir kiekio. Remiantis mokslininkų atliktais tyrimais galima daryti išvadą, kad vaikai kurie miega mažai turi 3,5 karto didesnė riziką susidurti su viršsvorio problema. Joks kitas veiksnys neįtakoja vaikų svorio taip stipriai kaip miegas. Nei tėvų svoris nei jų fizinis aktyvumas, atkreipia dėmesį tyrimą atlikę universiteto mokslininkai.

Šio tyrimo rezultatai taip pat taikomi ir suaugusiems žmonėms. Tai patvirtino ir USA mokslininkai iš Kolumbijos universiteto ( Columbia). Remiantis jų atliktais tyrimais žmonės, kurie miega per parą mažiau nei 5 val. susiduria su viršsvorio rizika dvigubai dažniau nei tie kurie miega minimum 7 val. per parą.

Tačiau vien miegas jokiu būdų neištirpins jau susikaupusių riebalų kilogramų. Tai pavyks tik suderinus dienos ir nakties ritmą su mityba bei pakankamu judėjimu. Teisingai ruošiantis ir atsižvelgiant į tam tikras taisykles galima per naktį sudeginti 70-100g riebalų. Šiam tikslui pasiekti rekomenduojama atsižvelgti į pastovius tarpus tarp maisto, pakankam judėjimo kiekį per parą, bei nepamiršti sveikos mitybos principų.

Parašykite komentarą