Kultūristų, sportuojančių švariai „paslaptys“

Aukšto meistriškumo natūraliai besitreniruojantys kultūristai jau senai atrado protines ir fizines paslaptis, kurios padeda pasiekti nuostabius rezultatus, be steroidų ar kitų neleistinų medikamentų. Jei įdedi daug pastangų ir nori pasiekti aukščiausius rezultatus nenaudojant jokių medikamentų, pasistenk realizuoti visas šias savybes ir strategijas, kurias naudoja aukšto meistriškumo, švariai besportuojantys kultūristai. Kultūristų, sportuojančių švariai paslaptys: 1. Negalvok, kad nenaudojant jokių medikamentų atsiranda neįveikiama kliūtis, užkertanti kelią geram kultūristo sudėjimui. Tu turi pirmiausia tikėti, kad tikrai yra įmanoma sukurti neįtikėtinus dalykus, nenaudojant jokių medikamentų. Tu turi tikėti, kad visada yra kelias pasiekti daugiau savo fizinėmis savybėmis, netgi jei turėjai kažkada gerokus masės prieaugius praeityje. Iš karto atsiskirk nuo negatyvių žmonių, kurie sako, kad to neįmanoma tau padaryti. 2. Nesijaudink dėl tų, kurie naudoja medikamentus, o kurie ne. Kai lyginsi kovos galimybes, jos visada bus prieš tave – ne prieš ką nors kitą, kas naudoja medikamentus. Bet kuriuo atveju ar naudoja kas medikamentus ar ne, neturi esmės ką tu gali ar negali pasiekti savo paties fiziniais sugebėjimais. Jaudinimasis, kas naudoja medikamentus, gali tūrėti rimtai nuostolingą efektą, ką tik bepradėsi daryti. 3. Būk kantrus. Jei nori pasiekti savo pilną genetinį potencialą, be medikamentų naudojimo, tiesiog turi žvelgti į savo kultūrizmo pastangas, kaip elitinis natūraliai besportuojantis kultūristas. Turi žvelgti į savo kultūrizmo pastangas, kaip į ilgalaikes gyvensenos pasirinkimų serijas. Vietoj nusistatinėjimo tik trumpalaikius tikslus, tokius kaip žiūrėjimas, koks didelis tu gali tapti iki kitos vasaros, susikurk aiškią viziją, kaip tu norėtumei atrodyti po dar penkių metų, gyvendamas disciplinuotą kultūrizmo rėžimą. 4. Plėtok neabejotinus dalykus ir tikrumą, diena iš dienos, savo treniruotėse ir mitybos įpročiuose, kuriuos pasirinkai. Kad ir kokią strategiją bepasirinksi, išgauk viską kas iš to yra įmanoma. Susidaryk kažką savo, kas kitiem gali būti nepatogu ir net nepriimtina, bet atitiks tavo etiką, mąstyseną, treniravimosi įpročius ir valgymo rėžimą. Ieškodamas geros treniruotės programos ar mitybos plano, žvelk į sėkmingai natūraliai sportuojantį kultūristą, kurio patarimais tu žaviesi. Tokiu būdu, netūrėsi jokio tinkamo pasiteisinimo, kad tavo planas nepasiteisino, nes treniravaisi natūraliai. Tu pradėsi būdamas šiek tiek labiau užtikrintas ir turėsi šiokį tokį įsipareigojimą, jei reikalai ne taip greitai klostysis kaip norėtum. 5. Būk užsispyręs. Netgi tada, kai treniruojasi be medikamentų, tapk nepaliaujamas siekiant surasti veiksmingas strategijas, kurios padės tau pasiekti šokiruojančius kultūrizmo tikslus. Ieškok teisingų atsakymų. Kas žino? Galbūt kai kitą kartą kažką pabandysi, „pasinersi“ į naują masės augimo lygį. 6. Treniruokis intensyviai. Treniruotis intensyviai, nereiškia to paties, kaip treniruotis sunkiai. Intensyvumas gali būti apibūdintas, kaip atsidavimas 100% mintimis, kūnu ir siela kiekviename pratime, kiekvienoje serijoje, kiekviename pakartojime, ir kiekvienoje treniruotėje. Intensyvumas reiškia taip kilnoti svarmenis, kad kiekvienas atskiras setas baigiasi svarmenų neišlaikymu. Kitais žodžiais tariant, neturi absoliučiai nieko pasilikti rezerve, kai setas yra baigtas – nei ½ pakartojimo, nei ¼ pakartojimo, netgi nei 1/8 pakartojimo turi nebūti likę. Intensyvumas palaiko aukštą įvykdymo lygį per visą treniruotę. Niekada nebūk patenkintas savo intensyvumo atlikimu sporto salėje. Nuolat stenkis pagerinti, vos neįtikėtinai pasiekiamą intensyvumo lygį, kai treniruojasi. 7. Treniruokis sunkiai per visus metus. Tu privalai treniruotis sunkiai sporto salėje ir valgyti taisyklingai per visus metus, jei tu iš tikrųjų nori pasiekti savo ambicingus tikslus. Steroidai neturi kompensuoti nenuoseklias treniruotes ir valgymo įpročius. 8. Išlaikyk kalorijų skaičių, kurias valgai, reliatyviai aukštai. Turi kontroliuoti medžiagų apykaitą, jei nori pakartoti tai, ką pasiekė aukšto lygio kultūristai, sportuodami natūraliai. Išlaikyk kalorijų priėmimą reliatyviai aukštą. Padaryk taip, kad tavo kūno medžiagų apykaita visada būtų aukštame lygyje ir nekristų žemyn. Jei turi vidutinišką ar lėtą medžiagų apykaitą, valgyk daug maisto ir daryk daug širdies ir kraujagyslių treniruočių, kad išlaikytum metabolizmą griežtesniu ir veiksmingesniu. Jei turi greitesnę medžiagų apykaitą, turi būt nepaprastai įsipareigojęs valgyti dažnai, kur valgis yra labai maistingas kalorijomis. 9. Pasilik reliatyviai liesas per visus metus. Ne sezono metu, valgyk efektyviai, kas padės užsiauginti raumenis. Nevalgyk taip, kad priaugtum riebalų. Nevalgyk taip, kad būtum liesas. Valgyk, kad augintum raumenis. Nuosekliai valgyk auštos kokybės proteiną, kad augtų raumenys ir pakankamai angliavandenių, kad jaustumeisi stiprus. Suvartok tiek maisto, kad jaustumeisi patenkintas ir kartu reguliuodamas kūno riebalų lygį. 10. Skirk didelį dėmesį proteino suvartojimui. Proteinas yra pati svarbiausia maistinė medžiaga auginti raumenis be medikamentų. Be pakankamai auštos kokybės proteino, neaugsi taip greitai, kaip esi to vertas – ir man nesvarbu, kaip sunkiai treniruojiesi sporto salėje. Proteino milteliai turi būti papildų pagrindas.

Parašykite komentarą