Keletas patarimų pradedantiems sportuoti

Nusprendei sportuoti? Puiku 😉 Ką gi pradedam… Tau reikės:

Sporto klubo

Jei jau nutarei sportuoti klube tai reikėtų atsižvelgti į keletą faktorių. Pirmiausia ar yra tame klube treneris. Dabar daugelyje klubų treneriai nemokamai (ar už prieinamą kaina) sudaro programą, paaiškina bei prižiūri pradžioje ar gerai atlieki pratimus – begalo svarbu siekiant geresnių rezultatų bei išvengiant traumų. Taip pat svarbu sužinoti ar daug renkasi žmonių, nes tikrai nėra malonu „maltis“ tarp jų, taip gali ir nuotaika nukristi besportuojant. Taip pat ieškok klubo patogioje vietoje, visai gerai jei yra pirtis ar net baseinas, kur galėsi atsipalaiduoti.

Nusiteikimo

Visada eidamas į klubą negalvok apie neigiamus dalykus ( gavau blogą pažymį , susipykau su mergina ar pan. ) tai tave tik išblaškys, tad geriau lik namie. Užsidegimas – geras dalykas, kuris tau padės judėti į priekį, tačiau per daug jo irgi nėra gerai, nes viskas gali staiga išblėsti. Taip pat susitaikyk su tuo, kad per kelias dienas netapsi platesnis ir rankos nepadidės dešimčia centimetrų, tam reikia laiko. Iš pradžių suteiksi raumenims tonuso, o pirmuosius rezultatus turėtum pamatyti 1-2 mėn laikotarpyje.

Treniruotės

Prieš pradėdamas treniruotę visada apšilk kardiotreniruokliu ( 10-15 min ), kad apšiltų sąnariai bei širdis prisitaikytų prie krūvio. Visada įvertink savo jėgas. Nepersistenk. Ypatingai pirmosiomis dienomis pratimus atlikinėk letai, užtikrintai, su mažesniu svoriu, kad organizmas galetų pereiti prie didesnio krūvio, nepatirtų staigaus šoko. Tarp serijų daryk 1-2min pertraukas. Pati treniruotė tūrėtų būti iki 8 pratimų, po 3 serijas, apie 10 – 15 pakartojimų ir trukti ne ilgiau kaip valandą. Po treniruotės būtina nueiti į dušą , ne tik dėl higienos bet ir tam, kad nuo prakaito neišbertų spuogeliais.

Tinkamos mitybos

Stenkis valgyti ne riebų maistą, prieš ir po sporto valgyk daugiau angliavandenių (makaronai, ryžiai, įvairūs sausi pusryčiai bei dribsniai, košės ), nes tai energijos šaltinis, taip pat nepamirški ir baltymų ( varškė, varškės sūris, jautiena, vištiena, žuvis, kalkutiena ) – raumens statybinis elementas. Be to, kad ir kaip po sporto norėtųsi valgyti, neprisikimški sunkaus ir kaloringo maisto – taip tik apkrausi skrandį, priaugsi nereikalingo svorio ir visa treniruotė nueis veltui. Verta prisiminti, kad sportuojant netenkama daug skysčių, todėl būtina juos atstatyti, kad ląstelės neišsausėtų.

Poilsio

Poilsis – tai vienas iš svarbių sporto elementų. Ilsintis atsigauna raumenys ir atsistato energija, todėl kartais visai puiku po sporto grįžus kristi į lovą ir numigti bent pusvalandį, o atsikelsi tarsi naujai gimęs; žvalus bei kupinas energijos 😉

Nepamirški  Treniruotė + Tinkama mityba + Poilsis = Puikūs rezultatai 😉

Sėkmės sporte!!!!!

Lauksim tavo pasiekimų mūsų forume 😉

Parašykite komentarą