Kaip susidaryti treniruočių planą ?

Pirma nuo ko reikėtų pradėti susidomėjus sportu-pradėti planuoti savo treniruotę, fizinį aktyvumą. Jeigu žadate pradėti lankyti fitneso klubą arba treniruoklių salę tai reiktu iš anksto susidaryti treniruočių planą, o ne nuėjus i sporto klubą žiopsoti ką daro kiti ir kopijuoti jų pratimus, tuo labiau, kad dažnas atvejis yra tai, kad kopijuojami yra tie, kurie pratimus atlieka neteisingai. Taigi nuo ko reikia pradėti sudarinėjant treniruočių planą? Pirma reiktų, esant galimybei, pasikonsultuoti su treneriu, arba bent jau su žmogumi, kuris ilgiau nei metus ar du sportuoja. Jeigu tokių šalia nėra tada reikia atkreipti dėmesį į pagrindinius punktus :
a) Koks yra treniruočių tikslas.
b) Kiek dažnai yra norima sportuoti.
c) Koks sportuojančiojo amžius.
d) Kokia yra pradedančiojo sportinė forma ir kokios yra kūno proporcijos.
Visgi norint turėti gerą ir efektyvų treniruočių planą neišvengsite konsultacijų su nusimanančiais. Kadangi pratimų kaita, jų įvairovė ir teisingas suderinimas ir yra sėkmės šaltinis. Vien susirinkus daug informacijos apie pratimus vargu ar pavyks susidaryti efektyvų planą. Bet visgi, jeigu ryžotės šiam žingsniui rekomenduotume neskubėti su pratimų skaičiumi per treniruotę ir rinktis konservatyvesnius variantus, apsiriboti pradžioje 3-4 pratimais per 1-1,5 val. Pažengus šiek tiek į priekį galima didinti pratimų skaičių nuo 4-6. Svarbu yra išlaikyti treniruotės efektyvumą ir nepamiršti, kad fizinis pajėgumas ir raumuo auga ne treniruotės, o poilsio metu. Nereikėtų viršyti 3-4 treniruočių skaičiaus per savaite. Per treniruotę stengtis atlikti po 2 skirtingus pratimus skirtingom raumenų grupėm, taigi pradžioje galėsite treniruoti 2, o vėliau ir 3 gal būt net 4 raumenų grupes vienos treniruotės metu.

Parašykite komentarą