Kaip kilnoti svorius

Jei išmoksite taisyklingai kilnoti svorius, išvengsite traumų ir gausite iš svorių kilnojimo maksimalios naudos. Kaip pasirinkti svorį? Svoris turi būti toks, kad visai nesunkiai užbaigtumėte pasirinktos programos kompleksus, bet paskutinis komplekso kartojimas jau būtų sunkus. Taip išvengsite traumų, o raumenys įveiks tinkamai parinktą svorį ir pradės stiprėti. Kai padarysite pažangą ir pradėsite jausti, kad darosi nesunku paskutinį kartą kartoti kurio nors komplekso pratimą, svorį padidinkite pagal tą patį principą. Taisyklinga padėtis Jei kilnojate stovėdamas, kad gerai išlaikytumėte pusiausvyrą, kojas išžerkite truputį plačiau negu per pečių plotį. Galvą ir kaklą laikykite tiesiai, nes kilnojant svorius daug traumų pasitaiko dėl to, kad būna pasukta galva, kaklas ar liemuo. Kai pasukamas stuburas, pablogėja keliamoji jėga ir padažnėja raumenų sužeidimų. Kiekvieno pratimo metu atlikite visą judesio amplitudę. Kvėpavimas Prieš keldami įkvepiate, pačiu sunkiausiu momentu akimirkai kvėpavimą sulaikote ir kai svorio prietaisą nuleidžiate, iškvepiate. Įkvėpkite ir iškvėpkite per nosį ir burną. Jokiu būdu nesulaikykite kvėpavimo ilgiau. Saugumas Štanga turi būti su užraktais. Labai norisi sutaupyti laiko ir apsieiti be veržlių, tačiau diskai gali nuslysti ir sužeisti. Jūsų padėtis turi būti taisyklinga. Išnagrinėkite paveiksliukus. Keldamas neišsilenkite ir netrūkčiokite. Šie judesiai padidina apkrovą ir gali sukelti traumų. Poilsio diena Šis paprastas principas, kai nugalimas pamažu didinamas pasipriešinimas, yra treniravimasis. Visada tarp treniruočių su svoriais įterpkite poilsio dieną. Dvidešimt keturių valandų poilsis leis treniruojamiems raumenims prisitaikyti prie padidėjusio krūvio. Mankštindamasis su svoriais, jūs lengvai galite „perkrauti“ raumenis labiau negu jie buvo įpratę. Jei leisite raumenims pailsėti, jie atsigaus ir įgis dar daugiau jėgos. Stebėkite, kaip jaučiatės Poilsio dieną truputį laiko skirkite tam, kad įvertintumėte treniravimosi rezultatus ir atkreiptumėte dėmesį į naują ir malonų savo kūno pojūtį. Beveik iš karto pajusite, kad raumenų tonusas sustiprėjo. Tapsite energingesnis, pajusite, kaip gera judėti ir būti veiklesniam. Jeigu šio malonaus pojūčio nėra, jums reikia smarkiau treniruotis. Padidinkite kilnojamų įrankių svorį, kiekvieną pratimų kompleksą kartokite daugiau kartų arba pereikite prie naujo programos etapo. Antra vertus, jei jaučiatės sustingęs ar jums pernelyg skauda, šiek tiek mažiau treniruokitės. Kol jūsų sąnariai ir raumenys neprisitaikę, galite tikėtis nedidelio nepatogumo, tačiau skaudėti neturėtų.

Parašykite komentarą