Ką pasirinkti Proteiną ar Geyneri ?

Geriausiai rinktis abu šiuos papildus, nes tiek vieno tiek antro trūkumas stabdo treniruočių progresą ir raumens masės augimą. Baltymai yra pagrindine ir pati svarbiausia raumens statybinė medžiaga, todėl be jų net neįmanomas raumens masės augimas, tačiau ir angliavandeniai yra nepakeičiami šiame procese. Be abejonės ir Geyneryje yra Baltymų taigi atrodytu, jog tai produktas DU VIENAME, tačiau tai gali taip atrodyti tik iš pirmo žvilgsnio. Dažniausiai Geynerio sudėtis apsiriboja 10-20g baltymų 100g produkto, taigi lyginant su proteinu 4 kartus mažiau, tačiau proteine nėra tiek angliavandenių. Taigi susiduriame su dilema: Mažiau baltymų ir daugiau angliavandenių ar atvirkščiai. Atsakymą i šią dilemą lengviausiai surasti savo mityboje. Jeigu Jūs savo dienos racione akcentuojate pagrinde tik baltyminius produktus ir visa reikiama kiekį gaunate per maistą, tada galima būtų apsieiti vien su Geyneriu, tačiau jeigu taip nėra teks griebtis papildomų priemonių baltymų stygiui kompensuoti. Taip pat ir su proteinais, jeigu dienos racione trūksta angliavandenių vėl neišsiversite be papildomų šaltinių. Bet vieną skirtumą galima drąsiai išskirti : Geynerių sudėtyje yra visada žemesnė amino rūgščių koncentracija, paprastai žemesnė ir vitaminų bei mineralų dalis. Taigi atsižvelgiant į šiuos faktus teks kompensuoti tiek vieną tiek kitą.Be abejonės Geyneriai yra daug pigesni, todėl šis faktas taip pat yra vienas iš didžiausių apsisprendimui įtaką darančių, tačiau kaip jau minėjom šį produktą dažnai reikia pildyti amino rūgštimis, papildomais vitaminais, taigi kainos ir kokybės santykis išsilygina. Taip pat retai kas atkreipia dėmesį į tai, kad Geynerius reikia vartoti 3-4 kartus didesnėmis dozėmis nei proteinus, todėl jų išeikvojimo koeficientas yra labai panašus. Daugiau informacijos rasite skyrelyje PAPILDAI

Parašykite komentarą