Jauni per amžius

Dieta JAUNI PER AMŽIUS idealiai tinka visiems, kurie fizinį aktyvumą laiko savaime suprantamu dalyku, ir be sporto net neįsivaizduoja savo dienos, savaites ar mėnesio plano. Ši programa praktiškai yra viena iš sudedamųjų dalių aktyviai sportuojant, užsiimant fitnesu, todėl jos komponentai turi savyje daug balastinių medžiagų, daržovių ir vaisių. Tam, kad būtų užpildytos visos spragos prie šios dietos rekomenduojame L-Carnitino papildus bei dietinius proteinus.

L-Karnitinas gerina sportuojančių vidinę riebalų sintezę net iki 30%, o papildomi proteino kokteiliai garantuoja pastovų riebalų deginimą neprarandant raumens audinio, tuo pačiu raumens masės. Sportuodami Jūs papildomai stimuliuojate medžiagų apykaitą, kas labai efektyviai veikia riebalų apykaitą organizme, taigi ir jų deginimą bei svorio mažėjimą.

Dienos racionas:

Pusryčiai nr.1: Avižiniai dribsniai su šviežiais vaisiais.

Pusryčiai nr.2: Dietinio proteino kokteilis ( Vanilė, Almondi 3Com)

Pietūs: Jautienos kepsnys su daržovėmis ir virtomis bulvėmis.

Pavakariai: Įvairių rūšių salotos su trapia duona.

Vakarienė: Dietinio proteino kokteilis (šokolado)

Parašykite komentarą