Horizontalaus lyno trauka sėdint

Atliekant pratimą, labiausiai apkraunama apatinė nugaros plačiausiųjų nugaros raumenų dalis bei didieji apvalieji raumenys. Papildomai apkraunami trapecinis, rombiniai bei deltinių raumenų užpakalinė dalis, žastiniai stipinkaulio raumenys. Atlikimo technika. Atsisėskite patogiai, nugarą laikykite tiesiai, kojos šiek tiek sulenktos per kelius, pėdos atremtos į specialią atramą. Traukite svorį link savęs, spausdami alkūnes žemyn. Galutiniame judesio taške alkūnės turi būti šiek tiek išsikišusios už vertikalios linijos, kurioje yra pečiai ir nugara. Keiskite judesio kryptį ir grįžkite į pradinę padėtį. Patarimai ir komentarai. * Pratimą galima atlikti, naudojant įvairias rankenas ir įvairiai suėmus. Atliekant pratimą suėmus pronuotai (dažniausiai su plačia rankena), labai svarbu, kad judesio metu stengtumėtės atitraukti alkūnes į šalis. Priešingu atveju (alkūnes glaudžiant prie kūno), atliksite tik tiesimo judesį per peties sąnarį. Tokiu atveju, geriau pratimą atlikti suėmus siaurai neutraliai (7 pav.). * Viso judesio metu liemuo turi būti stabilus, priešingu atveju į darbą bus įtraukiami tiesią nugaros pozą palaikantys raumenys. Taip pat nereikalingas pernelyg aktyvus rankų lenkimo judesys, kadangi į darbą turi būti įtraukiami ne rankų, o nugaros raumenys.

Parašykite komentarą