Geriausias laikas svarmenų treniruotei

Manau daugeliui yra kilęs klausimas kokiu laiku geriausiai kilnoti svarmenis? Be abejo i šį klausimą negalėtume atsakyti vienareikšmiškai… Vieni mėgsta eiti miegoti ankščiau ir dažniausiai būna aktyvūs ryte, o kiti priešingai – miegoti eina vėlai ir tik pavakare yra kupini energijos. Visi mes esame skirtingi, tačiau pažvelkime į bendrus treniruotės pastebėjimus.

Rytas – Geriausias potencialas auginti raumenis, nes testosterono lygis aukščiausias, o jis svarbus proteino sintezėje ir atstatyti pažeistas raumens skaidulas po svarmenų treniruotės. Taip pat yra geresnis protinis susikoncentravimas, kuris gali padėti geriau protiškai įtraukti raumenis į darbą ir taip pasiekti veiksmingesnį rezultatą.

Popietė – Šiuo laiku organizmas geriausiai iškenčia ir praleidžia skausmą, todėl raumenims galima suteikti kur kas daugiau šoko ir pasieki aukštesnę treniruotės ribą nei paprastai.

Vakaras – Geriausias potencialas stiprumui. Šis dienos laikas yra toks, kai kūnas yra aukščiausiame fizinio aktyvumo taške. Be grynai fiziškų pastebėjimų apie paros ritmą, kur jau paminėjome, yra ir kitos aplinkybės, į kurias reikėtų atkreipti dėmesį, prieš nusprendžiant kokiu laiku sportuoti.

Rytas: Yra tikslas atsikratyti svorio ar sutrukdyti riebalų augimui? Rytinės treniruotės gali padėti siekiant šio tikslo, dėl testosterono padidėjimo. Taip pat padeda tai, kad šiuo laiku būni ne daug pavalgęs, todėl kūnas riebalus gali panaudoti energijai. Taip pat rytinės treniruotės padeda padidinti serotonino lygį. Žemas serotonino lygis, kaip buvo parodyta, yra susijęs su depresija. Mankštindamasis ryte gali pakelti palengva nuotaiką visai dienai. Ar sporto salė atidaryta visada kai jums to reikia? Kai kurios salės neveikia pakankamai anksti ryte, todėl sunku suplanuoti treniruotę. Jei tau yra galimybė mankštintis rytais sporto salėje – tokiu metu yra apskritai mažiau besitreniruojančių. Tau nereikės laukti svarmenų ar treniruoklio. Busi kur kas laisvesnis ir netrukdomas galėsi atlikti pratimą ir mažiau varžysiesi jei esi drovesnis ir kažką naujo bandai pirmą kartą. Darymas treniruotės ryte tau tiesiog neapsunkins minčių, nereikės nerimauti ar vėliau jos nepraleisi, bus mažiau streso belaukiant ar pavyks tą dieną treniruotę atlikti kiek anksčiau.

Popietė: Geras balanas tarp aptartos naudos ryte ir vėliau vakare. Vakaras: Jei treniruotė per vėlai, tai gali paveikti tavo kūno biologinį laiką, išsibalansuoti organizmo veikla. Po treniruotės padidėja ląstelėse absorbcija maistingųjų medžiagų, todėl būtina, kad organizmas gautų pakankamai maistingųjų medžiagų, nes priešingu atveju jis kankins save aštuonias valandas kol miegosi. Ar salė atidaryta vėlai vakare? Dauguma žmonių eina vakare mankštintis, nes būna baigę darbus ar mokyklą. Tačiau dažniausiai sunkiau gauti reikiamą treniruoklį laiku, nes daugumas jau laukia be tavęs. Taip pat kiek žmogų išsekina mokykla, darbas ar kiti dieniniai užsiėmimai, o visa tai vaidina nemažą rolę jų vakarinės treniruotės pastangose.

Išvada: Apibendrinant ir atsižvelgiant į paminėtus faktus, galima būtų teigti, kad geriausia svarmenų treniruotė yra popietiniu laiku. Šis laikas turi puikų savybių balansą atžvilgiu tarp kitų paros laikų. Tačiau neverta nusiminti tiems, kuriems yra sunkiau suplanuoti treniruotę šiuo laiku. Tereikia atsižvelgti į savo galimybes ir nusiteikus drąsiai žengti i sporto salę. Visi mes esame skirtingi, todėl turime eksperimentuoti kas mums asmeniškai geriausiai tinka.

Parašykite komentarą