Bikinių sezonui artėjant

Artėjant vasarai kiekviena moteris nori atrodyti patraukliai.Ir nesvarbu,ar Jūsų tikslas yra gražiai atrodyti arba Jūs norėtumėte pagilinti turimas žinias mitybos srityje, šiame straipsnyje rasite keletą tikrai gerų taisyklingos mitybos patarimų, kurie yra išdėstyti Greeenwood-Robinson knygoje „The Bikini Diet by Maggie“
Negerkite vaisių ar vaisių pagrindu padarytų sulčių kol laikotės dietos.Jeigu labai norisi valgyti, geriau sučiulpkite kokį ledinuką ar pakramtykite kramtomos gumos.

• Jeigu jaučiate alkį, suvalgykite 20-30 g baltymų, tai padės Jums pasisotinti iki sekančio valgio.

• Per savaitę turėtumėte suvalgyti mažiausias dvi porcijas žuvies, taip papildysite organizmą sveikaisiais riebalais.

• Patiekalams pagardinti naudokite raudonojo pipiro prieskonius, kurie padidina organizmo metabolizmą.

• Jei norisi kažko saldaus, pašlakstykite becukriu sirupu pervirtas morkas.

• Gerkite daug žalios arbatos – ji padeda deginti riebalus.

• Stenkitės pastoviai kuo nors užsiimti, nenuobodžiaukite, venkite stresinių situacijų, nepulkite į depresiją, be abejo, jei tai įmanoma. Išbandykite jogos užsiėmimus, pamedituokite. Tokios žolelės kaip „kava“ ir ženšenis gali sumažinti streso poveikį.

• Reguliariai mankštinkitės, veskite sporto dienoraštį, o priedai kaip žuvis, jonažolė ir 5–hidroksitriptofanas (5HTP) gali ženkliai sumažinti depresiją.

• Pasistenkite numalšinti troškimą nuolat ką nors kramsnoti. Paprastai noras ko nors užkrimsti nesitęsia ilgiau nei 10 minučių.

• Užsiimkite kokia nors veikla, kuri nėra susijusiu su valgiu, pavyzdžiui mankšta, skaitymas, skirkite laiko savo hobiui, klausykitės muzikos, rašykite laiškus, naršykite internete (ką jūs darote dabar) ar tiesiog pagulėkite šiltoje vonioje.

• Pasidarykite sąrašą, į kurį turėtų įeiti 25 punktai ką jūs galėtumėte daryti vietoj to, kad valgytumėte ir laikykite jį kur nors netoliese, ypatingai tais momentais, kai kils pagunda ko nors užkąsti (kai jūs to daryti neturėtumėte, pavyzdžiui, po sočių pietų).

• Užšaldykite braškes ar kokias kitas uogas. Valgykite jas kaip saldainius.

Parašykite komentarą